Formularul are 3 secţiuni şi va fi completat în felul următor:
- Date personale ale studentului/masterandului
Câmpurile sunt deja completate cu datele dvs. personale pe care le-ați furnizat în momentul înscrierii la Facultatea de Marketing. Verificaţi, modificaţi sau completaţi dacă este cazul (numele si prenumele trebuie sa fie exact ca în certificatul de naștere).
- Date referitoare la profesorul coordonator
Fiecare profesor îndrumă în anul universitar 2024-2025 un număr de 20 de studenţi la licență și 15 masteranzi la master.
Lista derulantă cu numele profesorilor este dinamică, în sensul că în momentul în care un profesor este ales de către primii 15 studenţi (respectiv 10 masteranzi), va fi automat exclus din listă (în listă se vor găsi în orice moment doar profesorii care au fost aleşi de mai puţin de 15 studenţi/10 masteranzi). Astfel lista se va micşora pe măsură ce studenţii îşi exprimă opţiunile.
În cazul în care doriţi să fiţi îndrumaţi de un profesor pe care nu îl mai găsiţi în lista derulantă, aveţi la dispoziţie trei posibilităţi:
- Contactați direct profesorul respectiv în orele de consultaţii (orele de consultație se actualizează în primele 2 săptămâni ale fiecărui semestru universitar și sunt valabile până în ultima săptămână dinaintea sesiunilor) şi de comun acord după ce îi veţi prezenta motivaţiile şi intenţiile dvs. (titlu lucrare, obiective etc.), profesorul vă va putea înregistra în limita celor 5 locuri rămase la dispoziția sa.
- Aşteptaţi şi verificaţi periodic dacă nu apare din nou în lista derulantă respectivul profesor. În momentul în care profesorul respinge cererea unui student de a-l îndruma, se eliberează un loc din cele 15 disponibile inițial la licență (respectiv 10 la master) şi astfel procesul se reia, profesorul putând din nou să fie selectat din listă.
- Alegeți un alt profesor, care are eventual aceiași arie de interes.
- Date privind tema de licență/disertaţie
Consultaţi lista cu titlurile orientative ale temelor de licenţă dacă sunteți student/ă, iar dacă sunteţi masterand/ă consultaţi lista corespunzătoare programului de master la care sunteți înscris/ă:
MANAGEMENTUL MARKETINGULUI
CERCETARI DE MARKETING
CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT
MARKETING SI COMUNICARE IN AFACERI
MARKETING STRATEGIC
RELATII PUBLICE IN MARKETING
MARKETING ONLINE
MARKETING INTERNATIONAL
Puteţi să folosiţi o temă din listele de mai sus, sau puteţi să alegeţi o temă nouă, apropiată de criteriile descrise în aceste liste.
Alte precizări importante:
– Nu uitaţi să completaţi câmpul cu obiectivele pe care doriţi să le dezvoltaţi în lucrarea dvs.
– Titlul şi obiectivele lucrării sunt elementele ce vor putea determina acceptarea sau respingerea cererii dvs. de alegere a temei de finalizare a studiilor.
– Apăsaţi butonul de salvare a datelor şi aşteptaţi confirmarea că înregistrarea a avut loc.
– Reveniţi pe site periodic, pentru a verifica dacă profesorul v-a acceptat cererea de îndrumare. În termen de maximum o săptămână veţi primi un răspuns. Atunci când cererea este acceptată, statusul se va schimba în Acceptat/Imprimă cererea.
– Apăsaţi butonul de imprimare a cererii (simbolul grafic al unei imprimante) şi vă va fi afişată cererea completată cu datele dvs. În partea de sus aveți butonul „Export PDF”, apăsați pe el și cererea va fi salvată în format pdf. Pentru a evita deplasările și pentru a se asigura distanțarea sanitară, imprimați cererea, semnați-o, scanați-o şi redenumiți-o în felul următor:
– ciclu de licență:
NUME_prenume (îndrumător)_Grupa_ NUME_PRENUME (autor)
de exemplu IONESCU_ION_17xx_POPESCU_Ștefan
– ciclul de masterat:
NUME_prenume (îndrumător)_ Denumire program Master _ NUME_PRENUME (autor)
de exemplu IONESCU_ION_Marketing online_POPESCU_Ștefan
Trimiteți apoi cererea pe adresa de e-mail DepartamentMarketing@mk.ase.ro direct la Secretariatul Departamentului Facultăţii de Marketing. Dacă pe parcursul dezvoltării lucrării de finalizare a studiior și în urma consultărilor periodice cu profesorul coordonator, din motive justificate va trebui să ajustați titlul lucrării Dumenavoastră, aveți la dispoziție butonul „Modifică titlul” prin care puteți să faceți (cu acordul verbal al profesorului) orice modificare. Fiecare modificare însă presupune din nou imprimarea cererii, semnarea, scanarea și trimiterea pe e-mail către Secretariat. Este important ca înainte de înscrierea finală la examenul de finalizare a studiilor, pe cererea Dumneavoastră să figureze titlul final al lucrării. Acest titlu va fi introdus de doamnele secretare în SIMUR și va fi imprimat pe verso-ul diplomei de licență/disertație.
Pentru orice aspecte de ordin tehnic, puteţi sa ne contactaţi la adresa de e-mail: luciano@ase.ro